کد مطلب: 205357
نماينده مردم اصفهان در مجلس در گفت‌وگو با دانا:
مخالفان اصلي طرح شفافيت نمايندگان اصلاح طلب مجلس هستند!/ همه شئون کشور بايد شفاف شود
تاریخ انتشار : 1400/11/17 13:33:53
نمایش : 745
ابوترابي گفت: نمايندگان اصلاح طلب مجلس مخالف طرح شفافيت آرا هستند و از بيان اين مخالفت هم ابايي ندارند.

به گزارش هفت چشمه، «ابوالفضل ابوترابي»، نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي در گفت و گو با خبرنگار سياسي شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ با اشاره به اينکه مخالفان اصلي شفافيت در مجلس نمايندگن اصلاح طلب هستند گفت: طرح شفافيت بايد شامل همه شئون کشور باشد و به نظر مي رسد در حال حاضر مجلس از همه دستگاه ها شفاف تر است چرا که مذاکرات در صحن و فعاليت نمايندگان در مجلس به طور شفاف بيان مي شود.

وي با اشاره به اينکه اگر قرار است شفافيت در کشور ايجاد شود بايد به تمام دستگاه ها و ادارات نيز تعميم داده شود تاکيد کرد: امضاهاي طلايي در مسئله قير بايد شفاف شود که کدام استان ها با چه سرانه جمعيتي قير گرفتند يا در موضوع امکانات ورزشي و رفاهي به کدام شهرستان ها با چه ميزان سرانه جمعيتي امکانات داده شده است تا مردم به طور شفاف در جريان آن قرار گيرند. مردم بايد بدانند ماشين آلاتي که وزارت کشور بين شهرداري ها و دهياري ها توزيع مي کند به چه صورت است.

نماينده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به اينکه بايد مشخص شود امکانات و تسهيلات براساس امضاهاي طلايي است يا برمبناي چانه زني، عنوان کرد: مقوله شفافيت بهترين راه مبارزه با فساد است اما بايد همه ارکان و شئون کشور شفاف شود.

ابوترابي با اشاره به اينکه اين طرح در صف بررسي در صحن علني است تاکيد کرد: به نظر مي رسد در آينده اي نزديک نوبت رسيدگي به اين طرح در صحن علني خواهد شد.

وي با اشاره به اينکه متاسفانه دوستان اصلاح طلب ما در مجلس به شدت مخالف طرح شفافيت هستند خاطرنشان کرد: ما نمي دانيم علت اين مخالفت چيست اما نمايندگان اصلاح طلب با اين طرح خوب، مخالف هستند و از بيان اين مخالفت ابايي هم ندارند و آشکارا بيان مي کنند.

انتهاي پيام/ک

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg